2021/09/24

صص نيك امهات عشقي لامي هيام

 وكنت دايما اروح معاها لما تشتري ملابسها الداخلية عشان انقي الحاجه اللي تناسبها والاهم انها تثير شهوتي كمان


بدأ الامر يتطور بيني وبينها وبقيت اتحرش بيها في البيت تحرش قوي كنت بحك زبي في جسمها وانا بلاعبها


و احضنها جامد وارفعها في الهوا وهي بتضحك وانا زبي راشق في طيزها يحتك بلحمها الطري من فوق ملابسها


وصل الامر اني كنت بسحب الكيلوت واخلعه من علي وسطها وهي واقفه واجري وهي تحاول تاخده مني تاني


كنت بمتع زبي في جسمها وهي بتحاول توصله وانا رافع ايدي لفوق وهي تقفز عشان تمسكه وبزازها تترج زي الجيلي


وتنزل علي زبي مباشرة وهو بيحك في سوتها الملبنه كانت متعتي معها لا توصف وهي بردو كنت بحس انها عاوزة اكتر من كدا

xnxx xnxx sex = XNXXX xqxx xrxx xsxx xvideos = xvxx xwxx xxn xxnx = xxx = xxxhd = xxxn =  xxxnx =  xzxx

اول ليلة بعد تخرجي من الجامعة كانت احسن ليلة في حياتي لاني عرفت فيها الدنيا علي حق


بعد ما جبت النتيجة ورجعت لامي كانت عامله ليا مفاجأة كبيرة بعد ما وصلت البيت وانادي عليها عشان افرحها


لقيتها بتنادي عليا من غرفة نومها فبدخل لقيتها ممددة علي السرير ولابسه قميص نوم سكسي


حسيت كاني داخل علي مراتي في ليلة الدخلة لقيتها بتشاور بصباعها عند رجلها وكانت لابسه كعب عالي احم 

سكس حيونات  مقطع    سكس حصان  -  سكس نار - سكس جامد - xxxvideoszoo  - سكسي حيونات

ولقيت زبي بيقف فقربت منها ونزلت تحت رجلها اخلعها حذاء الكعب العالي الاحمر المثير وحطيت رجلها في حجري


قربت الكعب من انفي وفضلت اشم فيه ريحة امي المثيرة

 سكس حيونات - سكس بنات مع حيوانات =  جنس مع حيونات 

رفعت رجلها ودخلت صوابعها في تمي وقعدت الحس فيهم 


رفعت القميص لفوق شوية وكشفت بطة رجلها وانا بحسس فيها غير اي مره حصلت قبل ك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق